OGŁOSZENIE
Biuro Dyrektora Generalnego w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego poszukuje jednej osoby do wykonywania zadań w ramach umowy cywilno-prawnej.
Przedmiot umowy:
Wykonywanie zadań zleconych archiwum zakładowego urzędu polegających na wprowadzaniu do formularza w arkuszu kalkulacyjnym danych z prowadzonego dotychczas w wersji papierowej wykazu spisów zdawczo-odbiorczych.
Ponadto do zadań ww. osoby będzie należała obsługa urządzeń biurowych oraz wykonywanie innych czynności o charakterze pomocniczym na rzecz Biura Dyrektora Generalnego.
Zakres umowy cywilno-prawnej:
Umowa obejmuje wsparcie realizacji zadań wykonywanych przez pracowników Wydziału Administracyjnego BDG.
Termin na realizację umowy cywilno-prawnej: 3 sierpnia – 2 listopada 2020 r.
Wymagania związane z realizacją umowy cywilno-prawnej:
Wymagania niezbędne
Wymagania pożądane:
Wymagane dokumenty: Formularz ofertowy, Curriculum vitae, Oświadczenie – informacja dla osób, od których zbierane są dane.
Termin składania dokumentów: 22 lipca 2020 r. do godz. 12:00
Miejsce składania dokumentów: Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentów
w wersji elektronicznej na adres poczty elektronicznej: bdg@mkidn(dot)gov(dot)pl
W tytule e-maila prosimy o zapis: „Oferta_Archiwum”.
Kryteria wyboru: Cena nie stanowi jedynego kryterium oceny ofert. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi pod kątem spełniania określonych powyżej wymagań oraz po przeprowadzeniu rozmowy wstępnej, podczas której weryfikowane będzie posiadane doświadczenie.
Inne : Odpowiedzi na pytania dotyczące niniejszego postępowania zostaną przesłane na adres poczty elektronicznej nadawcy.